onsdag 6. april 2011

God morgen!

Jeg har fått kaffen min i dag og skal snart begynne å forberede dagen.

Jeg må si jeg tar av meg hatten for enkelte som organiserer mer enn ett barn, holder orden i huset og ikke minst mannen i huset.
I helga skal jeg reise bort på Bohus messe.
Typisk, så var det mye som skulle skje med 3 bursdager og foreldre samtale. 
Mannen i huset begynte å bli litt svett. 
Uten førekort,løpe hit og dit for å levere. 

Egentlig synes jeg litt synd på han...

Så jeg skrev opp en stor lapp for når han skulle gjøre hva. 
For de som lurer, han ville det sjøl.
Men i dag tenker jeg...
Har da aldri opplevd at han skriver opp lapper til meg. 
Husk ditt og husk datt...

Skjemmer jeg han bort? 
Er det vi damer som har for liten tiltro til at mennene klarer å organisere selv?
Eller klarer han det egentlig, 
men synes det er ganske behagelig at jeg vrir hjernen min for å få kabalen til å gå opp? 



2 kommentarer:

  1. Min mann har dyseleksi, så lapper er det ingen vits i å skrive. Men at jeg er bedre til å organisere enn Gubben, er jeg i grunnen ikke tvil om. Men til gjengjels då er han bedre på bil og gressklippere. Vi gjør det vi er best til, er mitt motto!! Klemz Grethe

    SvarSlett
  2. Så sant, det var et godt motto! Jeg må få adoptere det :) Klem

    SvarSlett

Setter stor pris på alle vennlige ord