mandag 2. mai 2011

ole Idole

Hva er drivkraften til å stadig jobbe hardere, utvikle seg og bli bedre?

Trenger man noe å strekke seg etter? 
Eller er det bare å rekke opp hånda og stole på at noen tar tak i den?

Personlig tror jeg det er viktig å være målbevist og ha forbilder.
Jeg har mange som jeg ser opp til enten de finnes privat,
 på jobb eller er av en mer offentlig person.

Andy Warhole er en av mine offentlige favoritter. 
Jeg elsker hans humoristiske kunst. 
Fargene, motivene,guts til å gå nye veier, 
alt i alt vil jeg si at han var en råtass!
For noen år tilbake var jeg så heldig at jeg kom meg på en av hans utstillinger.
 Moderne museet,Stockholm. 
Farge eksplosjon, jeg var inspirert i lang tid etterpå! 
Kanskje er jeg det ennå...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle vennlige ord