lørdag 11. juni 2011

Washitape

Jeg har fått så dilla på fargeteip, 
denne er fra Hay.  
Digger forøvring det meste fra Hay. 
Skulle gjerne hatt lommeboka full og handla ubegrensa!

Etter å ha samfart nettet litt. Fant jeg denne siden... 
. Dilla på teip sa du? Hadde egentlig planer om å gjøre ferdig og vise dere et prosjekt jeg har hjemme. Meeen jeg og typen fikk plutselig barne fri så vi dro på en todagers. Får vise dere til mandagen i stede,så deilig med fri til å gjøre det man vil. Hva har dere planer om å bruke pinsa til? Her nede blir det avslapping fisking og kanskje litt bruktbutikker..WEee

2 kommentarer:

  1. Så flott teip! Jeg er skikkelig hypp på et par selv. Takk for inspirasjon og fin link : HAY liker vi!

    Gratulerer som vinner av mitt lille tapet lotteri!
    Send meg en liten mail med adresse så kommer pakke i posten til deg.

    Gode hilsner fra Med et lekent sinn

    SvarSlett
  2. Ja de er så kule! Selvtakk Tøffe tastatur magneter du har lagd! :D

    SvarSlett

Setter stor pris på alle vennlige ord