tirsdag 15. november 2011

Dagen derpå
barn & voksenbursdag


Konfetti kjøpt på søstrene grene.
Satt oss i fest stemning på 1-2-3 ! 
 Enkel og støvsuge opp var den også,
noe jeg setter pris på...

Cupcakes er en slager i barneselskap og veldig godt!
nam nam

Om du har lyst til å prøve, 
vil jeg anbefale min favoritt oppskrift 
Banana choclate chip cupcakes
fra 

Jeg pleier og bytte ut choclate chips 
med Walters mandler fra Freia.
Fordi Walter smaker himmelsk,
i tilegg bruker jeg kun en standard smørkrem. 
Lagd på den enkle måten.

oppskrift smørkrem

100 gram romtemperert smør 
300g siktet melis
1 1/2 ts vanilje sukker
3 ss melk
par drypp vanilje essens

Jeg liker konditor fargene de har på Traktøren.
De gir best farge. 

Lykke til!
Klem









1 kommentar:

  1. Ser ut som det var ei kjekk feiring! Cupcakesane må prøvast ut ein dag ser eg, høyrtes nydelige ut :)

    Ha ein fin dag!
    Klem Helene

    SvarSlett

Setter stor pris på alle vennlige ord