lørdag 11. februar 2012

 Brunstad
Stockholm furniture fair


Imponerer meg hvert år med sin nordiske og gjenomførte stand.
Stoffene passer supergodt til modellene og alt er gjenomtenkt til punkt og prikke.
Sofaen på bilde over har vi bestilt inn til Bohus Drammen.  Gleder meg til å freshe opp utstillingen i butikk. 


Her er det trukket stoff rundt omslaget 
for å få det til å matche.

Jeg liker en søt liten rev med en fin sofa forran, 
zigzag mønster og hay lignende puter.
Apropo zigzag mønster slo det meg når jeg vandret rundt i Cusco.
Har Missoni har gjort suksess på indianernes urgamle mønster?

Elsker litt fjær og treverk.

Denne sofaen har vi også bestilt inn, men i et annet stoff.
Brunstad er ekstremt gode på kvalitet,form og farge. 

Den varme kobber lampen setter prikken over i en.

Fortsatt god lørdag!

2 kommentarer:

  1. Wow så mye lekkert ☺
    Mye flotte bilder og inspirasjon hos deg, gleder meg til å følge deg videre ☺

    SvarSlett
  2. Inspirendes Bilder og blogg. Elsker missoni puta ovenfor;) La meg som følger her, velkommen inn til meg!

    SvarSlett

Setter stor pris på alle vennlige ord