torsdag 31. mai 2012

Big city

Jeg har ikke fortalt dere, 
for det har egentlig ikke gått helt opp for meg.
Jeg har vært så vanvittig heldig å vunnet en tur til New york!
Avreisen er om en uke, begynner å få reisefeber her!!!  
Ååå det blir så sinnsykt kult, 
Sansing, shopping og i tilegg skal vi møte "sirkus Sand", 
Aulie, Aune og Vebjørn Sand.  
Turen må jo bli bra!

Har lest om All of Irinaher , her og Fjellby da de besøkte the Big city. 
Noen andre som har noen shopping, reise tips?? 
Inget tips er for lite :) 


Mona


Bildet i innlegget er lånt herfra 

1 kommentar:

  1. Heldiggrisen!! :D
    Gratulerer SÅ mykje!!
    Eg var ei veke i New York i 1997, så eg trur mine tips er utdaterte for leeenge sia! =)

    Kos deg!

    -Bente

    SvarSlett

Setter stor pris på alle vennlige ord