søndag 16. september 2012

Kjære konfirmant





Det ble ingen tale "for de tykke og de smale" fra meg, 
men jeg må få lov å si at jeg er så stolt av deg min kjære niese! 



Kreativ, vakker og smart 







Lier bygdetun bidro med herlige farger og 
en vakker ramme rundt dagen din, 
gjenomført til fingerspissen for en interiør nerd som meg.


Å for en nydelig lille søster du har,
 som stiller opp forran drøye 45 mennesker 
med egen komponert sang.
Jeg er heldig som har så mange flotte mennesker i livet mitt.
Takk for en hyggelig dag! 



Når enden er god er allting godt



Klem 

 Tante Mona


2 kommentarer:

  1. KOselig! Kom gjerne innom bloggen min å delta på min giveaway. Ha en finfin dag!

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

Setter stor pris på alle vennlige ord