torsdag 15. september 2011

Hverdags pynt

 Inne hos Lidyll kom jeg over utfordringen 
hverdagspynt på Siljes blogg 
Tok noen bilder, men rakk ikke slenge meg med på selve utfordringen. 
(Gå inn å ta en titt, mye inspirasjon og en flott blogg) 

Lidyll har også en stileben utfordring gående. 
morro!
Prøve å rekke denne tidsnok... 

Sånn ser det ut når jeg har rydda vekk papirer og tørka av bordet. 
Til vanlig må jeg inrømme at rester etter posten eller en og annen lapp ligger å slenger. 
men i dag er det strøkent! 

Jeg er fan av mange stiler,
men minimalist er vel noe jeg ikke er...
Det kan være stilig å se på, 
men hjemme hos oss ender jeg altid opp med mye stæsj.
Litt for mye til tider...støvtørkinga tatt i betraktning. 



HA en fin dag!

Mona 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle vennlige ord