mandag 12. desember 2011

 Jul i huset

Julen i huset bygger stadig på seg.
Her har treet komet opp. 
Vanligvis pynter vi ikke det før lillejulaften,
men i år skal vi ut å reise 2.juledag. 
 Å det hadde vært trist og kun sett det i 3 dager 
før vi pilte av gårde.
Må vel inrømme at jeg liker ekte tree best.
Så neste år er vi tilbake på rett spor. 

Disco Minni, 
kjøpte med noen nydelige kuler hjem fra Disneyland.

Kos med fyr i peisen

Ønsker alle en god start på uka!

Gavedrysset mitt går mot slutten,med flere fine gaver.
 Bare og slenge seg med!

Mona


2 kommentarer:

  1. Så koselig med juletre på plass! Vi har bestilt kunstig tre fra Sverige i år, på bilder ser det veldig naturtro ut, så vi er veldig spente på å få sett det når det kommer i posten! Koooselig med peis også!

    SvarSlett
  2. Så koselig med juletreet på plass da. Har alltid lyst til å starte tidlig eg også, men tradisjons tro venter vi til lille julaften så i går var jeg ute og plukket meg noen kvister jeg skal pynte i dag :)

    SvarSlett

Setter stor pris på alle vennlige ord