onsdag 17. september 2014

Good morning







For et halvt år siden, fødte jeg en skjønn liten gutt. 
I dag er han ikke fullt så liten, 
men fortsatt like skjønn.

Å være hjemme har sin sjarm og jeg nyter det til det fulle, 
det blir sannsynligvis lenge til neste gang.
For jeg elsker å jobbe. 

Så noen prosjekter har det mått blitt hjemme. 
Blant annet malte jeg den store mur peisen vår brun. 
Den ble tøff i fargen Coffe fra Jotun. 

Senere i dag tar vi oss en tur for å se på neste års hagemøbler 
og annet snacks for Bohus, tidlig krøkes.

Gleder meg både til å se kollegaer og masse deilige nyheter! 

Ha en fin dag allesammen

-----------------------------------------------------
  
Six months ago, I gave birth to a small beautiful baby boy. 
Today he is not so small, 
but still beautiful. 

Being at home has its charms and I enjoy it to the fullest, 
it will probably be a long time for the next time. 
Because I love to work. 

Some projects have been. 
Among other things, I painted the large brick fireplace brown. 
It was tough in the color Coffe from Jotun. 

Later today we take a trip to look 
at next year's garden furniture 
and other snacks for Bohus, start early. 

Looking forward to seeing both colleagues and lots of fine news! 

Have a nice day everyone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle vennlige ord